A Keresés címmel egy lebilincselő amerikai thriller kerül a héten a mozikba: egy apa története, aki eltűnt kamaszlányát az internet segítségével, a közösségi médiában bejelölt barátain keresztül igyekszik megtalálni. A film különlegessége, hogy az internetes felületeket viszi fel a mozivászonra, így pörgeti végig chetfalról-chatfalra a nyomozást és a család drámájának történetét.
A „Keresés” kitűnő és hiteles film – állítja a Zalaba Ferenc filmkritikája. Ahogy a plakátok hirdetik, valóban Hitchcock-i magasságokba emelkedik az alkotás éppen azzal, hogy a thriller, a dráma műfajait sikeresen ötvözi, és olykor még vicces is. Legfőbb erénye mégis az, hogy meghozhatja az egyképernyős, úgynevezett "screen life"-filmeknek az áttörést. Az IMDb oldalán 7.9 értékelést kapott az alkotás.
Hét év után tér vissza újra a vászonra Johnny English. A széria újabb darabjában természetesen Rowan Atkinson alakította őfelsége titkosügynökét. Vizer Balázs kritikája lesújtónak találta a filmet, az ítész szerint előre lelőtt rémesen gyenge poénok szegélyezik ezúttal Johnny English útját. Az IMDb 6.2 értékelése sem ígér semmi jót.
A brit kémkomédia mellől nem hiányozhat egy hamisítatlan francia romantikus vígjáték sem a heti mozikínálatban. A Brilliáns válás egy középkorú nő története, akinek nem elég a kamasz lányával való bajlódás és idős édesanyja szeszélyeinek kezelése, még a férje is faképnél hagyja. De itt jön a fordulat: a félszeg pszichológusa szerelmet vall neki.
Van itt még egy nagy visszatérő, Terence Hill ugyanis A nevem: Thomas című olasz drámában a nyugdíjas főhőst alakítja. Az égszínkék szemű Hill nagypapa korban sem tagadja meg önmagát, egy Harley-Davidsonon nekivág a spanyol vidéknek, és hamarjában egy bajba jutott, bolondos lány is akad, aki szorosan átkarolja a motor ülésében.
Egy igényes képzőművészeti film is a héten debütál, az Uránia Nemzeti Filmszínház tűzi műsorára a Caravaggio életéről és művészetéről készült alkotást.