A Hello című ballada óránként átlagosan egymilliós nézettséget produkált a múlt pénteki megjelenését követő első két napban: helyi idő szerint kedd délutánig a felhasználók több mint 92 milliószor nézték meg a klipet.
A portál keddi blogbejegyzése szerint immár a brit énekesnő büszkélkedhet az év legjobban debütáló videójával, a Hello ugyanis a Star Wars: Az ébredő Erő című sci-fi trailerének sikerét is túlszárnyalta.
Adele új videoklipje rekordot jelentő több mint 27 milliós nézettséget produkált a megjelenését követő első 24 órában a Vevo.com zenei videó- és szórakoztatófelületen is.
A Billboard zenei magazin szerint a ballada jó úton halad afelé, hogy a digitális kislemezeladások tekintetében nyitóheti rekordot döntsön az Egyesült Államokban.
A Hello című szám a brit énekesnő négy év szünet után, november 20-án megjelenő 25 című új albumának első kislemeze.
Adele korábbi, 21 című albuma hat Grammy-díjat hozott az énekesnőnek és több mint 30 millió példányban kelt el világszerte. Az Egyesült Államokban zsinórban két éven át volt a legjobban fogyó album, míg Nagy-Britanniában a 21. század eddigi legsikeresebb korongja lett.
Harminc éve nem vásárolt olyan vonatokat Magyarország, mint most fog