Nem fog a Szigeten a gazdasági válság

Infostart
2009. augusztus 10. 07:22
Csoportos diákkedvezmény, félárú napijegy, nagyobb reklámkampány - a szervezők ezekkel az akciókkal igyekeztek fenntartani az érdeklődést a Sziget Fesztivál iránt. Gerendai Károly, a Sziget Kulturális Iroda vezetője az InfoRádió Aréna című műsorában azt mondta, néhány százalékkal több jegyet adtak el elővételben, mint tavaly.

Nem érezteti hatását a gazdasági válság az idei Sziget fesztiválon. Az InfoRádió Aréna című műsorában a Sziget Kulturális Iroda vezetője elmondta: bár arra számítottak, hogy visszaesik a jegyeladás, nemhogy csökkent, de nőtt a hetijegyek iránti kereslet.

Időarányosan úgy tűnik, az előző évekhez hasonlóan alakulnak a jegyeladások - mondta Gerendai Károly, hozzátéve, sokat tettek ennek érdekében: nagyobb reklámkampányt indítottak és több akciót is kínáltak a jegyekre (például a csoportos diákkedvezményt). Ha ezek nem lettek volna, akkor valószínűleg nagyobb visszaesést könyvelhetne el az iroda - hangsúlyozta.

A napijegyek főképp a helyszínen fogynak. Ennek befolyásoló tényezője az adott napi program és az időjárás - mondta Gerendai Károly, aki hozzáfűzte: a hétvégén több jegy fogy, mint hétköznap.

A napijegyeknél is van akció, hiszen aki este 11-kor látogat ki a Szigetre, már csak a jegyár felét kell kifizetnie.

Gerendai Károly szólt arról is, hogy amíg a Sziget mellett a Balaton Sound és a VOLT Fesztivál is sikeres, addig a Romániában megrendezett Félsziget Fesztivál továbbra is veszteséges.

A cégvezető szerint hiába fogadta idén jó idő a fesztiválozókat, nem következett be látványos növekedés. Ezt Gerendai Károly a kiismerhetetlen román piaccal és az eltérő fesztiválkultúrával magyarázza.

Hanganyag: Exterde Tibor


KAPCSOLÓDÓ HANG:
Gerendai Károly 1.
A böngészője nem támogatja a HTML5 lejátszást
Gerendai Károly 2.
A böngészője nem támogatja a HTML5 lejátszást