A reklámpiac helyzete és a dédiszitterek

Infostart
2008. január 18. 07:54
A magyar reklámpiaccal, a dédiszitterekkel, és Gyurgyák János új könyvével is foglalkozik legújabb számában a Reakció című havilap - mondta Ablonczy Bálint főszerkesztő.

A reklámiparral foglalkozó cikk egyik apropóját az adta, hogy az elmúlt hetekben komoly kormányzati reklámhadjáratot láthattunk - mondta az InfoRádiónak a Reakció című havilap főszerkesztője.

Ablonczy Bálint kifejtette: megnézték, hogy mi a helyzet a magyar reklámokkal, mennyire színvonalasak és szellemesek. A kormányzati PR-tevékenység mellett megvizsgálták a piaci szereplők helyzetét és kreatív munkáját is - tette hozzá.

A lap előremutató civil kezdeményezésekről is beszámol, így a legújabb számban a dédiszitterekről szóló anyag is szerepel - közölte a főszerkesztő.

Ablonczy Bálint elmondta, hogy a miskolci jezsuita gimnázium tanulói szakkörszerűen idős emberek mellett segítenek, meglátogatják őket, és bevásárolnak nekik. Ez olyan élményanyagot jelent, ami talán belátóbbá, szolidárisabbá teszi a fiatalokat - hangsúlyozta.

A Reakció című lapban Gyurgyák János új, a magyar nacionalizmus elmúlt másfél évszázados történetét aprólékosan bemutató könyvével is foglalkoznak. A főszerkesztő elmondta: úgy vélték, ennek a műnek komoly tanulságai lehetnek a jelen számára is.

Hanganyag: Hegedûs Zsuzsa


KAPCSOLÓDÓ HANG:
Hanganyag
A böngészője nem támogatja a HTML5 lejátszást