Állami segítség a Sziget fesztiválnak

Infostart
2006. július 30. 08:11
A Magyar Turizmus Zrt. külföldön is népszerűsíti a Sziget fesztivált.

A szervezet marketing vezérigazgató-helyettese az InfoRádióban elmondta: évek óta együttműködnek a Sziget fesztivál szervezőivel.

Újságírókat, forgatócsoportokat hívunk meg, kifejezetten fiataloknak szóló weblapokban, rádiókban, magazinokban helyezünk el reklámokat - közölte Kelecsényi Ágnes.

Az egyik legnagyobb ilyen promóciós akció Franciaországban volt, ahol óriásplakátokon, metróaluljárókban hirdették Magyarországot.

Kelecsényi Ágnes azt nem tudta megmondani, hogy a Sziget fesztivál népszerűsítésére mennyit költöttek, mert azt más eseményekkel, megjelenésekkel kombinálták.

Arra a kérdésre, hogy az államnak miért kell egy magánvállalkozást támogatnia, a vezérigazgató-helyettes elmondta: a Magyar Turizmus Zrt. célja, hogy minél több külföldi érkezzen Magyarországra.

Hozzátette: nagyon sokan a különböző fesztiválok és rendezvények miatt utaznak Magyarországra.

A Sziget fesztiválra érkezők a rendezvény előtt vagy után több napot eltöltenek Magyarországon - mondta Kelecsényi Ágnes.