A szervezet marketing vezérigazgató-helyettese az InfoRádióban elmondta: évek óta együttműködnek a Sziget fesztivál szervezőivel.
Újságírókat, forgatócsoportokat hívunk meg, kifejezetten fiataloknak szóló weblapokban, rádiókban, magazinokban helyezünk el reklámokat - közölte Kelecsényi Ágnes.
Az egyik legnagyobb ilyen promóciós akció Franciaországban volt, ahol óriásplakátokon, metróaluljárókban hirdették Magyarországot.
Kelecsényi Ágnes azt nem tudta megmondani, hogy a Sziget fesztivál népszerűsítésére mennyit költöttek, mert azt más eseményekkel, megjelenésekkel kombinálták.
Arra a kérdésre, hogy az államnak miért kell egy magánvállalkozást támogatnia, a vezérigazgató-helyettes elmondta: a Magyar Turizmus Zrt. célja, hogy minél több külföldi érkezzen Magyarországra.
Hozzátette: nagyon sokan a különböző fesztiválok és rendezvények miatt utaznak Magyarországra.
A Sziget fesztiválra érkezők a rendezvény előtt vagy után több napot eltöltenek Magyarországon - mondta Kelecsényi Ágnes.