A Danas című belgrádi napilap szerint Boris Tadic volt államfő legalább 787 ezer eurót költött tévés választási hirdetésekre és fizetett műsorokra, míg a választás győztese, Tomislav Nikolic közel 180 ezer eurót.
A lap a szerbiai műsorszórási ügynökség május 7-17-ig tartó időszakra vonatkozó jelentése alapján készítette el összesítését, legalacsonyabb reklámárakkal számolva. Mivel a napszaktól és az időponttól függően a percdíj 30 és 200 euró között mozog, a reklámcélokra költött összeg ténylegesen ennek akár a duplája is lehet.
A Danas szerint Boris Tadic valamivel kevesebbet szerepelt a tévében, mint Tomislav Nikolic, de kampányfilmjeit összességében 8,5 órán keresztül láthatták a tévénézők, míg Nikolicra két óránál kevesebb idő jutott. Mindent egybevetve a választás vesztesére tíz százalékkal több idő jutott az elektronikus médiában, mint a győztesre.