Nyitókép: Pixabay.com

Csatát vesztett a nyilvánossággal szemben az M&M's

Infostart
2023. január 24. 17:16
"Túltolta" társadalmi üzenetét, a Super Bowlra kész lesz a helyettesítő megoldás.

Egy év már, hogy bejelentette az M&M's gyártója, hogy figuráit megújítja, a közönség azonban nem érezte meg "az új idők szeleit", a kommentelők hadára reagálva visszavonulót fújt a cég, és inkább úgy döntött, mellőzi a "beszélő drazsékat" - írja az NBC nyomán a Telex.

Közleményt is kiadott erről a Twitteren, amely azt üzeni Amerikának, hogy "beszélni kell".

"Tavaly változtattunk kicsit szeretett drazséinkon. Abban sem voltunk biztosak, hogy bárki észreveszi majd. Azt pedig végképp nem gondoltuk volna, hogy fel fog robbanni tőle az internet. De most már értjük. Még egy cukorka cipője is lehet megosztó. Ez az utolsó dolog, amit szerettünk volna, hiszen az M&M's épp az emberek összehozásáról szól" - áll az üzenetben.

Az M&M's ezzel egyidejűleg bemutatta Maya Rudolphot, aki az ígéret szerint "egy olyan világot fog teremteni, amiben mindenki otthon érezheti magát". Rudolph először a Super Bowl alatt fog feltűnni a márka reklámjában.

Októberben egyébként egy új, lila drazsét is bevezettek, ami a befogadást, a női egyenjogúságot hivatott ünnepelni, de szintén számos kritikát kapott.