Nyitókép: Pexels

Papírpalackkal édesgetné magához a zöldeket az egyik kólaóriás

Infostart
2021. február 13. 07:00
Egyelőre csak félig, a teljes átállás 2030-ra következne be.

A Coca-Cola és a dán Paboco (Paper Bottle Company) startupcég tavaly papírpalackot fejlesztett ki, ezzel pedig először a magyar fogyasztók találkozhatnak tavasztól, mintegy kétezer vásárló - írja a Portfolio.hu.

A palackon az új termék neve, az AdeZ lesz olvasható, a termék maga pedig a Kifli.hu portálon keresztül lesz elérhető.

A Coca-Colának egyébként terve, hogy 2030-ra teljesen újrahasznosítható legyen a csomagolóanyaga, beleértve a palackokat.

A palacktechnológia segítségével nem csupán üdítőitalok, de szépségápolási termékek is új módon lesznek majd árusíthatók.

A most bevezetendő palacknak egyelőre csak a külseje papír, a belseje és a kupakja újrahasznosítható műanyag.