Az előfizetéses rendszer elsősorban a diszkont légitársasággal gyakran utazóknak jelent majd nagy előnyt, ezzel a több piacon is bevezetett népszerűtlen intézkedéseit próbálhatja ellensúlyozni a cég a lengyel Fly4Free cikke szerint. Ezek között szerepel a Wizz Discount Club árainak felemelése és egyes országokban a bankokkal együtt üzemeltetett hűségprogram leállítása.
A rendszer még véglegesítés alatt áll, de néhány részlet a Wizz belső rendszerében megjelent adatok szerint már ismert lehet – írja az airportal.hu. A Wizz Passnak hívott előfizetéses rendszerben az ügyfél havonta egy járatpárral utazhat egy adott útvonalon, ezért egy éven keresztül havi díjat kell fizetnie, amelyet automatikusan terhelnek rá a kiválasztott bankkártyára.
Az előfizetés megvásárlása után az utasok külön költség nélkül jutnak hozzá a repülőjegyhez, de a kiegészítő szolgáltatásokat külön kell megvenni, és szigorú megkötések lesznek az útvonalra, valamint a foglalási és utazási időszakra vonatkozóan.
További részletek egyelőre nem ismertek, így az előfizetés ára és a pontos megkötések sem. A szolgáltatás vélhetően a külföldi munkavállalóknak lesz jó üzlet, akik rendszeresen ingáznak, nekik a Wizz vélhetően olyan árat fog kínálni, amellyel jobban megéri majd előfizetni erre az új szolgáltatásra.
A portál megkeresésére a Wizz Air azt közölte, hogy folyamatosan figyeli a lehetséges új termékek és szolgáltatások iránti fogyasztói igényeket, és keresi azokat a megoldásokat, amelyekkel tovább javíthatja az utazási élményt.