A startup-alapító és befektető Csányi Gabriella 30 százalékos részesedést vásárolt az Európa legnagyobb jövőfesztiváljának számító Brain Barban - írja a Portfolio.
A tulajdonosok célja az esemény digitális jelenlétének erősítése, az esemény mellett új termékek fejlesztése. A jövő legizgalmasabb kérdéseit napirendre tűző budapesti rendezvény idén 15 ezer érdeklődőt vonzott, a fesztivál élő közvetítését 45 ezren követték világszerte.
A fesztivál mellett
a Brain Bar nem titkolt célja az internetes jelenlét erősítése. Ennek részeként a márka már saját ismeretterjesztő filmekkel is jelen van a weben.
Csányi Gabriella Csák Jánost váltja a Brain Bar tulajdonosai között, aki védnökként továbbra is segíti és támogatja a márkát. Az új struktúrában a Brain Bar Kft. tulajdonosai közül Böszörményi-Nagy Gergely és Csányi Gabriella, 30-30 százalékot, Balogh Gabriella, a Portfolio Csoport (NET Média Zrt.) egyik tulajdonosa 25 százalékot, Chris Mattheisen 10 százalékot, míg Szabadhegy Péter 5 százalékot birtokol.