Nyitókép: MTI/Balogh Zoltán

Eltűnik egy jól ismert márkanév

Infostart
2019. október 2. 14:22
A Vodafone-csoport és a Liberty Global közötti tranzakció jövő tavasszal ér újabb mérföldkőhöz.

Megszűnik a jelenleg a Vodafone Magyarország által használt UPC brand, ezt követően a brit tulajdonú távközlési cég kizárólag a Vodafone márkanév alatt értékesíti mobil- és vezetékes szolgáltatásait – értesült a HWSW a cég elnök-vezérigazgatójától, Amanda Nelsontól.

Az Európai Bizottság július közepén hagyta jóvá, hogy a Vodafone-csoport 18,4 milliárd euróért megvásárolja a Liberty Global német, cseh, román és magyar leányvállalatát. Ezzel lett a Vodafone Magyarország a UPC Magyarország 100 százalékos tulajdonosa.

A márkahasználat egységesítése a kezdetek óta a tervek része volt, ugyanis a Liberty csak az akvizíciót követő hároméves időszakra adott engedélyt az új tulajdonosnak a UPC és Németországban a Unitymedia márkanevek használatára.

A UPC és a Vodafone egyes szolgáltatásainak és arculati elemeinek egységesítése már megkezdődött, az új tulajdonos szeptember elején jelentette be az első olyan kedvezményeket, melyek azoknak szólnak, akik vezetékes- és mobilszolgáltatásokkal egyaránt rendelkeznek az egyesült cégnél, vagyis UPC-előfizetők voltak és rendelkeznek vodafone-os szolgáltatással is.

A Vodafone Magyarország nem kívánja tovább értékesíteni a UPC Mobil díjcsomagokat, melyeket a UPC Magyarország még mint virtuális mobilszolgáltató vezetett be 2014. novemberében. A jelenlegi UPC Mobil előfizetők a határozott idejű szerződési időszak végéig használhatják jelenlegi formában a szolgáltatást, ezt követően új tarifát ajánl nekik a Vodafone.

A UPC márka beolvasztásával jövő áprilistól a szolgáltató által kínált összes vezetékes elérés Vodafone márkanéven lesz elérhető a UPC szolgáltatási körzeteiben.