Behívják bizonyos ügyfeleiket a mobilszolgáltatók

Infostart
2018. március 10. 18:55
Jelenleg is zajlik a feltöltőkártyák törvényben előírt, minden évben kötelező adategyeztetése a szolgáltatóknál. A Vodafone közlése szerint ez összesen akár több százezer kártyát is érinthet minden hónapban.

Adategyeztetésre legkésőbb az eredeti szerződéskötési dátum egy éves évfordulójáig van lehetőség. A szolgáltató erről minden esetben előzetes értesítést küld (sms-ben) az érintett ügyfeleinek.

A határidő elmulasztása az előfizetés törlésével jár, melyet követően az adott feltöltőkártyához új szerződés megkötése szükséges.

Az egyeztetési határidő minden esetben az eredeti szerződéskötési dátum, de a januárban és februárban szerződött ügyfelek számára hosszabb határidőt biztosít a telekommunikációs szolgáltató az adategyeztetés elvégzésére.