Így terelik helyes útra a kamaszokat

Infostart / InfoRádió - Sipos Ildikó
2018. február 3. 14:46
Idén kiemelten a keveset mozgó és egészségtelenül étkező 14-24 éves korosztályt célozza meg kampányával a Magyar Zöldség-Gyümölcs Szakmaközi Szervezet és Terméktanács.

A Magyar Zöldség-Gyümölcs Szakmaközi Szervezet és Terméktanács elnöke elmondta, hogy idén is folytatja zöldség- és gyümölcsnépszerűsítő kampányát. Hozzátette, hogy a kampányuknak az elsődleges célpontja a család fogyasztását befolyásoló tagok megszólítása, elsősorban a háziasszonyoké, illetve azoké a férfiaké, akik - és ők egyre többen vannak - részt vesznek a vásárlásban.  

„Kiemelten szeretnénk foglalkozni idén a középiskolás korosztállyal, mégpedig azért, mert ez az a korosztály, amelyik

már kevésbé befolyásolható a család által, viszont azt látjuk, hogy úgy a mozgásszegénység, mint a helytelen táplálkozás nagyon jellemző rájuk ” 

– mondta Domján Erika, szervezet ügyvezető igazgatója az InfoRádiónak.

A 3x3 programjuknak van külön oldala és Facebook-profilja, ezeken különféle tanácsokkal, beszámolókkal szólítják meg a fiatal korosztályt a jövő évben is. Emellett különböző sporteseményekre is kitelepülnek és kóstoltatásokat (meggy, alma, dinnye) is szerveznek. Az előző éveknek megfelelően várhatóan 

40-45 millió forintból tudnak idén is gazdálkodni.


KAPCSOLÓDÓ HANG:
A tizenévesek keveset mozognak és egészségtelenül táplálkoznak
A böngészője nem támogatja a HTML5 lejátszást