Az M4-es 29,5 kilométer hosszú szakaszának a megépítését áprilisban nyerte el a Hódút Kft., a Duna Aszfalt Kft. és az A-Híd Zrt. konzorciuma. Az eredetileg becsült ár 68,6 milliárd volt, míg a végső 83 milliárd forint lett. Ezzel szemben a kormány most 131,2 milliárd forint forrást biztosít az építésre, 90 százalékos uniós támogatással. A különbség a kiegészítő létesítményekből adódik, az autópálya mellett felépül még egy mérnökségi telep, egy autópálya-rendőrség és mindkét oldalon egy-egy tengelysúlymérő állomás.
Az R67-es kétszer kétsávos gyorsút több ütemben épül. A most juttatott 96 milliárd forintból azt a 33,2 kilométeres szakaszt kell megépíteni, amely a Kaposfüredet és a Látrányt elkerülő szakaszokat köti össze. A két települést elkerülő út nincs benn ebben az összegben, arról majd külön kormányhatározat intézkedik - derül ki a Napi.hu cikkéből.