Így használják a netet a cégek

Infostart
2017. február 4. 19:00
A kis- és középvállalkozások többségének már van internetkapcsolata és minden másodiknak van saját honlapja is - derült ki az Invitel kutatásából. A társaság marketingigazgatója azt mondta: profiltól függően változó, de egyre több vállalkozás választja a közösségi oldalakat, azaz inkább itt készít saját profilt, és ezen a felületen keresztül kommunikál.

Az Invitel által megkérdezett kis- és középvállalkozások több mint felének van már céges honlapja. A nemmel válaszolók 5 százaléka dolgozik a saját weboldal elindításán, egyharmaduk viszont szükségtelennek vagy megoldhatatlannak látja ezt.

Iski István, az Invitel marketingigazgatója elmondta: egyre több cégnek van profiloldala a közösségi médiában, főként a Facebookon, és ezen keresztül is kommunikál a vevőivel. A YouTube, a LinkedIn és az Instagram használóinak aránya 14, 11 és 8 százalék.

Egyre több olyan cég is van, amely honlapot már nem is hoz létre, csak Facebook-profiloldalt – tette hozzá.

Egy vendéglátóhely inkább a Facebookot használja, mert az hatékonyabb, míg egy webshopot is üzemeltető vállalatnál a céges honlapra is építenek – említett példákat a marketingigazgató.

A cégformák közül az egyéni vállalkozásoknál a legalacsonyabb a korszerű marketing eszközök aránya a kutatás szerint. A cégméret esetében hasonlóak az adatok: kisebb cégek ritkábban építenek az online kommunikációra.


KAPCSOLÓDÓ HANG:
Így használják a netet a cégek
A böngészője nem támogatja a HTML5 lejátszást