Velük költ el az állam 25 milliárd forintot

InfoRádió
2016. november 30. 21:50
Szerződést kötött a Nemzeti Kommunikációs Hivatal a nyertes ajánlattevőkkel, miután az állami cégek kommunikációs kampányaira szóló tender eredményesen zárult - tájékoztatott a hivatal. A keretösszeg az előző tenderkiíráshoz hasonlóan nettó 25 milliárd forint lesz.

A közbeszerzés tárgya – az előző keretmegállapodáshoz hasonlóan – a Kormányrendelet hatálya alá tartozó vagy ahhoz önként csatlakozó szervezetek számára a rendeletben szabályozott kommunikációs tárgyú feladatokhoz kapcsolódó szolgáltatások ellátásának biztosítása volt.

A nyertes ajánlattevők a New Land Media Reklám, Szolgáltató és Kereskedelmi Kft. és Lounge Design Szolgáltató Kft. alkotta konzorcium, a Network 360 Reklámügynökség Kft. és Affiliate Network Kft. alkotta konzorcium, valamint a Trinity International Communications Kft.,Young and Partners Kommunikációs és Tanácsadó Kft., és SPRINT Nyomdaipari Szolgáltató és Ügynöki Kft. alkotta konzorcium. Az új belépő tehát a Lounge Design és a New Land alkotta konzorcium, amely a Mindshare-t váltotta fel.

Az előzővel megegyező keretösszegű, az NKOH hatálya alá tartozó érintett szervezetek kommunikációs beszerzéseit lehetővé tevő keretmegállapodás 2016. december 5-én lép hatályba. A keretmegállapodás alkalmazására 1100 szervezet köteles, illetve jogosult, így az az alapján megkötendő egyedi

szerződések száma a szerződés érvényessége alatt várhatóan legalább 250-300 db lesz - ezt még a kiírásban szereplő ajánlattételi dokumentációban olvashattuk.

Forrás: kreatív.hu