Vöröskeresztes fejlámpa: hasznos és segít

InfoRádió
2016. május 4. 17:05
Saját márkás termékeket dob piacra a Magyar Vöröskereszt, amelyek eladása után a kereskedők 600 forintot írnak jóvá a szervezet számláján - mondta az InfoRádióban Sajgó Beáta.

A saját márkás terméket, amelyet a szervezet gyártópartnere készít, a Magyar Vöröskereszt emblémája látható – mondta a szervezet marketingvezetője.

Sajgó Beáta kiemelte: „azt szerettük volna, hogy ne kizárólag adományként szerepeljen, hanem legyen egy kölcsönös kapcsolat a vásárló és a Vöröskereszt között.”

Ez azt jelenti, hogy 600 forinttal támogatja a szervezetet a vásárló, viszont kap is egy jól használható terméket, ami a nyáron időszakban fej-, illetve elemlámpa. Ez kifejezetten hasznos lehet kirándulásnál, barlangászásnál és horgászásnál is. Ha valaki tehát ilyen terméket vásárol, abból 600 forintot átutalnak a Magyar Vöröskeresztnek – ismertette a marketingvezető.

„Az első két termék értékesítése december 31-én zárul, a terveink szerint a teljes értékesítés esetén kétmillió forint bevétellel kalkulálhatunk. Az ötéves marketingtervünkben minden évben három, négy, öt saját márkás terméket tervez, úgyhogy a második félévben más területen is megjelennek a Vöröskereszt tevékenységeihez kapcsolható saját márkás termékek. A fej- és az elemlámpa a katasztrófavédelmi tevékenységünkhöz kapcsolható, addig a következő a szociálishoz” - mondta Sajgó Beáta.

Ebből a forrásból a tizedik év után nagyjából tizenötmillió forintos nettó bevételt tervez a Magyar Vöröskereszt – tette hozzá a szervezet marketingvezetője.


KAPCSOLÓDÓ HANG:
Vöröskeresztes fejlámpa: hasznos és segít
A böngészője nem támogatja a HTML5 lejátszást