A CEMP éri el a legtöbb nőt

Infostart
2015. február 20. 16:58
A Közép Európai Média és Kiadó Zrt., a CEMP megvásárolta a Femina Média Kft.-t, ezzel tovább erősítve pozícióit a női portálok piacán. A tulajdonosváltásról Rácz Brigitta, a Femina Médiaportfólió igazgatója beszélt az InfoRádiónak.

"A CEMP cégcsoport hivatalosan is bejelentette, hogy megvásárolta a Femina Médiakiadót. A kiadói termékpalettánkba tartozik a femina.hu, ami egy nagy elérésű női site, a retikul.hu, ami egy szegmentált szépség és divattal foglalkozó, nagyvárosi nőknek készülő site, illetve a noifriss.hu, az első hírgyűjtő portál, ezen kívül van egy e-kereskedelmi lábunk, a feminashop.hu, ahol nagyon nőies és válogatott termékeket árulunk" - mondta a Rácz Brigitta.

"A Femina Médiaportfólió igazgatója elmondta: "az olvasók nem érzékelik majd a tulajdonosváltás, hiszen a site stratégiája, koncepciója, a fejlődés megmarad. A CEMP számít a jelenlegi vezetőség munkájára. Olyan szempontból lesz inkább változás az életünkben, ami számunkra nagyon sokat jelent, hogy egy ekkora cégcsoport hatalmas tudásbázisa, szakmai támogatása hozzájárul a fejlődésünkhöz. Alapvetően a CEMP szereti, ha mindenki a saját területén fejlődik tovább, a koncepciókról nyilván lesz egyeztetés, de ahogy Spéder Zoltán mondta is: a Femina Média önálló profitcenterként működik tovább."

"Azzal kapcsolatban, hogy mekkora volt a Femina Média értéke, nem szeretnénk információkat adni" - jelentette ki Rácz Brigitta.

Arról, hogy miért pont a CEMP csoporté lett a Femina, az igazgatónő azt mondta: "különböző megkeresések érkeztek már az elmúlt években Femina Médiához, arra vágytunk, hogy szakmai befektetőhöz kerüljünk, ez egy win-win helyzet: a CEMP így a legnagyobb női eléréssel büszkélkedhet, és a mi helyzetünk is abszolút nyerő."

Hanganyag: Domanits András


KAPCSOLÓDÓ HANG:
Hanganyag
A böngészője nem támogatja a HTML5 lejátszást