Testreszabható díjszabási rendszert vezet be a Telenor

Infostart
2015. február 5. 11:32
Személyre szabható tarifarendszert alakított aki a Telenor Magyarország - jelentette be a társaság. Kutas István kommunikációs igazgató azt mondta: az árak változatlanok, de a rendszer rugalmasabban kezeli az ügyfelek igényeit.

"Ez egy új díjszabási rendszer, már nem lesznek központilag meghatározott, mindenkire érvényes tarifák, hanem az ügyfelek saját maguk állíthatják össze az előre megadott modulokból a tarifájukat, ezért MyTariff a neve. Ennek az a lényege, hogy ki lehet választani, hány percet beszélünk, mennyit hálózaton belül és mennyit kívül, szeretnénk-e esetleg korlátlan beszédcsomagot, hány sms-t küldünk, hány mega- vagy gigabájt internetet szeretnénk venni, ezt lehet kombinálni a kiegészítő szolgáltatásokkal: zene, tévé, vagy akár korlátlan e-mailezés, böngészés, esetleg adatmegosztás, tehát teljesen egyénre szabható, előre meghatározott kockákból építhető fel. Kétszáz kombináció létezik és teljesen egyéni tarifák jönnek ki a végén" - ismertette a cég kommunikációs igazgatója.

Kutas István hozzátette: "ez a megoldás lényegesen rugalmasabb, mint az előzőek voltak, azaz a hűségidőn belül is lehet változtatni. Ha nem csökken a tarifa összértéke, akkor le lehet például mondani egy bizonyos sms-mennyiséget és helyette mobilinternetet rendelhetünk, vagy mobilinternet helyett beszédpercekre is válthatunk. Ha tehát változnak a felhasználói szokásaink, akkor annak megfelelően tudjuk változtatni az előfizetésünket is."

"Összességében az ügyfeleknek ez a rendszer olcsóbb és kedvezőbb lesz, hiszen csak olyat válogatnak be a tarifáikba, amire szükségük van, nem kell feltétlenül olyan dolgokat is megvenniük, amelyek valamilyen árukapcsolás miatt vannak benne egy-egy díjcsomagban. A kombinációs lehetőségeket úgy állítottuk össze, hogy véletlenül se járjanak rosszul az ügyfelek. A díjszabás összességében nem változik" - jelentette ki a kommunikációs igazgató.

"Ebben a díjszabási rendszerben az a forradalmi, hogy teljesen az ügyfelek igényeire épül. Tavaly több mint hetvenezer ügyfélvisszajelzést dolgoztunk fel, abból esett ki ez a rendszer. Magyarországon, sőt a régióban sincs még ilyen, a Telenor csoporton belül is új ez, a magyar piac sajátosságaihoz és a magyar ügyfelek igényeihez alkalmazkodó rendszer" - foglalta össze Kutas István.

Hanganyag: Panulin Ildikó


KAPCSOLÓDÓ HANG:
Hanganyag
A böngészője nem támogatja a HTML5 lejátszást