Erre készül a Tesco Magyarországon

Infostart
2012. október 12. 13:17
Kisebb üzletek nyitását tervezi a Tesco-Global Áruházak Zrt. Magyarországon, és a jövőben az internetes kereskedelem terén is aktívak lesznek. Az InfoRádió Aréna című műsorának péntek esti adásában Garry Gray, a vállalat magyarországi vezérigazgatója beszél a cég terveiről.

Komoly lehetőségek nyílnak a Tesco számára a jövőben is Magyarországon - hangsúlyozza az Arénában Garry Gray. A Tesco-Global Áruházak Zrt. magyarországi vezérigazgatója elmondja: jelentős beruházásokat eszközöltek Magyarországon, de fontos számukra az is, hogy lendületbe hozzák a meglévő üzlethálózatot.

Emellett a cél, hogy a kisebb üzletek nyitásával közelebb kerüljenek a vásárlókhoz, igyekeznek a vevők lakóhelyéhez közel is beszerzési lehetőséget nyújtani.

A Tesco célja továbbá, hogy az internetes kereskedelemben is pozíciókat építsen ki. Az online élelmiszer-értékesítésben a Tesco komoly lehetőséget lát - nyilatkozza a péntek esti Arénában Garry Gray. Arról is beszélt, hogy Magyarországon a lakosság jelentős része előtt az internet-hozzáférés lehetősége adott, de csak nagyon kevesen vásárolnak a weben élelmiszert. A jövőben ez új terület lehet.

A magyarországi Tesco-áruházakban hetente 3,6 millió ember vásárol, az ő számukra szeretnék napi szinten is vonzóbbá tenni a Tesco-t. A lakosság számára a jelenlegi helyzetben még fontosabb a termékek árszínvonala - tette hozzá a vezérigazgató.

A teljes interjú az Aréna péntek esti adásában hallgatható meg.

Hanganyag: Exterde Tibor

KAPCSOLÓDÓ HANG:
Garry Gray a jogszabályi környezetrõl
A böngészője nem támogatja a HTML5 lejátszást
Hanganyag
A böngészője nem támogatja a HTML5 lejátszást