Komoly lehetőségek nyílnak a Tesco számára a jövőben is Magyarországon - hangsúlyozza az Arénában Garry Gray. A Tesco-Global Áruházak Zrt. magyarországi vezérigazgatója elmondja: jelentős beruházásokat eszközöltek Magyarországon, de fontos számukra az is, hogy lendületbe hozzák a meglévő üzlethálózatot.
Emellett a cél, hogy a kisebb üzletek nyitásával közelebb kerüljenek a vásárlókhoz, igyekeznek a vevők lakóhelyéhez közel is beszerzési lehetőséget nyújtani.
A Tesco célja továbbá, hogy az internetes kereskedelemben is pozíciókat építsen ki. Az online élelmiszer-értékesítésben a Tesco komoly lehetőséget lát - nyilatkozza a péntek esti Arénában Garry Gray. Arról is beszélt, hogy Magyarországon a lakosság jelentős része előtt az internet-hozzáférés lehetősége adott, de csak nagyon kevesen vásárolnak a weben élelmiszert. A jövőben ez új terület lehet.
A magyarországi Tesco-áruházakban hetente 3,6 millió ember vásárol, az ő számukra szeretnék napi szinten is vonzóbbá tenni a Tesco-t. A lakosság számára a jelenlegi helyzetben még fontosabb a termékek árszínvonala - tette hozzá a vezérigazgató.
A teljes interjú az Aréna péntek esti adásában hallgatható meg.
Hanganyag: Exterde Tibor