A tavalyihoz hasonlóan idén is két milliárd forint körüli forgalomra számít a Nielsen piackutató cég a mikulás-napi és karácsonyi édességek eladásában - mondta el a társaság ügyfélkapcsolati csoportvezetője. Farkas Mónika hozzátette: a legnépszerűbb ajándék még mindig a Mikulás-figura.
Tavaly összesen 700 tonnát tett ki és mintegy kétmilliárd forintra rúgott a mikulás-napi és karácsonyi édességek kiskereskedelmi forgalma - közölte a Nielsen ügyfélkapcsolati csoportvezetője. Farkas Mónika hangsúlyozta: idén is ekkora forgalomra számítanak.
Néhány éve megjelentek az olcsóbb nugát termékek, de a legutóbbi két év tapasztalatai azt mutatták, hogy az emberek inkább a minőségi terméket választották, noha kisebb mennyiséget vásároltak - emelte ki a társaság munkatársa.
A Mikulás-figura a legnépszerűbb évek óta, tavaly az eladások 56 százalékát ez tette ki - mondta Farkas Mónika. Kedveltek még a hagyományos csomagok, és azok, amelyek mellé ajándékot is adnak.
Hanganyag: Kaputa Júlia
KAPCSOLÓDÓ HANG:
Hanganyag