A bank a közleményben felhívja a figyelmet arra, hogy amennyiben az ügyfelek szem előtt tartanak két fontos tényt, az efféle próbálkozások kudarcra vannak ítélve.
Az egyik, hogy a bankok sosem kérnek ügyfeleiktől bizalmas, személyes, illetve azonosításra alkalmas adatokat, mint például jelszavakat, PIN kódokat sem telefonon, sem e-mailben.
A másik tudnivaló, hogy az ügyfelek ilyen adatokat soha senkinek ne adjanak meg, a "kíváncsiskodó" megkereséseket gondolkodás nélkül és azonnal vissza kell utasítani, a kísérletről pedig érdemes haladéktalanul értesíteni a bank ügyfélszolgálatát.
A bank figyelmeztet, hogy biztonsági okokból banki internetes szolgáltatásokat az ügyfelek soha ne használjanak úgy, hogy a bank internetes oldalát e-mail-ben kapott hivatkozáson keresztül (link) érik el. Mindig kézzel és pontosan írják be számítógépük böngészőjének (browser) címsorába a bank internetes honlapjának címét. Azonosító adatokat csak az ilyen módon elért szolgáltatás bejelentkező oldalaira írják be az ügyfelek.
E biztonságos oldalon adataik megadása előtt ellenőrizhető, hogy a kommunikáció biztonságos szabályrendszer szerint történik, és a kapcsolat banki oldalán tanúsított, biztonságos központi gép áll.