Kötelező-kampány: mit jutalmaznak a biztosítók?

Infostart
2010. november 2. 20:53
Az Allianz az internetes ügyintézést, az Aegon a hűséget és a kötelező-casco együttkötést, az Uniqa az új ügyfeleket, a K&H az öreg gépjárműveket és a magas bonus fokozattal rendelkezőket helyezi többek között előtérbe. Biztosítói körkép a kötelező biztosításról.

Elektronikus ügyintézésért húsz százalék kedvezményt kínál az Allianz. A vezető biztosítótársaság vezérigazgató-helyettese hangsúlyozta: nem tesznek különbséget az új és régi ügyfél között, valamint a kampányos és az évközi szerződések között sem. A társaság idei új terméke az e-GFB, amelyet csak az interneten keresztül lehet elérni, valamint az ügyintézés is ezen keresztül bonyolódhat. Az indoklás szerint az automatizált rendszer teszi lehetővé az ígért árcsökkentést.

Az Aegon Magyarország bevallása szerint nem szállt be az árversenybe, de egy-egy célcsoportot kedvezményekkel jobb helyzetbe kíván hozni. A társaság jutalmazza a hűséget, a kötelező-casco együttkötést, a kármentességet és a gyermekes családokat.

Az Uniqa is díjazza a kötelező-casco együttkötést, valamint az új ügyfeleknek és a családosoknak jár némi díjkedvezmény. A K&H Biztosító az online szerződéskötésen túl az idős gépjárművekre és a bonus fokozattal rendelkezőknek kínál díjkedvezményt, és szintén jutalmazza a kötelező-casco együttkötést. A társaság azoknak is kedvezményt kínál, akik egy összegben fizetik az éves díjat vagy csoportos beszedési megbízást adnak.

Mindegyik biztosítótársaság erőteljes kampányt vár, elsősorban a jogszabályi változások miatt. Emellett szinte mindenhol megjelenik valamilyen formában az online, elektronikus ügyintézés támogatása, valamint a casco-biztosítás megkötésének ösztönzése.


KAPCSOLÓDÓ HANG:
Hanganyag
A böngészője nem támogatja a HTML5 lejátszást