Olcsó hipermarketekkel teremt konkurenciát az Auchan

InfoRádió / MTI
2010. január 7. 18:30
Olcsó hipermarketek indításával akar konkurenciát teremteni a diszkont-specialistáknak - így a Lidlnek és az Aldinak - az Auchan, Magyarországon azonban ebből semmit sem érezhetnek majd a vásárlók, hiszen itt csak hipermarketjei vannak a cégnek.

Sikeres oroszországi tesztelések után a cég most az elzászi Mulhouse-ban nyit olcsó hipermarketet, Priba névvel. A tervek szerint később az egyes országokban a rosszul menő Auchan szupermarketeket olcsó hipermarketté alakítják.

Az olcsó hipermarketekben a szupermarketekhez képest kibővített választék várja a vásárlókat, de a csomagolás csak nagybani, a tárolókapacitások kisebbek és kiszolgáló személyzet sincs. Mindezzel jelentősen csökkennek a költségek mind az üzemeltető, mind a vásárlók számára.

Az Auchan 13 országban összesen 1244 hiper- és szupermarkettel üzemel, 2008-ban 210 ezer dolgozóval 39,5 milliárd eurós forgalmat ért el.