Több mint száz panasz a SkyEurope csődje miatt

InfoRádió / MTI
2009. szeptember 7. 13:08
Több mint 100 panasz érkezett a Fogyasztóvédelmi Egyesületek Országos Szövetségéhez a SkyEurope járatainak törlése miatt. A szervezet szeptember 3-án közölte, hogy várja azoknak a fogyasztóknak a jelentkezését, akik nem kaptak kártalanítást a diszkont légitársaság csődje után.

A civil fogyasztóvédelmi egyesület tájékoztatása szerint ma levélben fordultak a SkyEurope légitársasághoz, amelyben a hatályos jogszabályok betartását, a jegyár-visszafizetési, és a kártalanítási kötelezettség figyelembe vételét kérték a szlovák székhelyű vállalkozástól.

A társaság hozzátette: ha a SkyEurope továbbra sem tartja be a jogszabályi rendelkezéseket, akkor jogi útra terelik az ügyet a fogyasztók kártalanítása érdekében. A cég ellen szerdán kezdeményezett csődeljárást a vállalat pénzügyi újjászervezésére kijelölt megbízott.

A szlovák vállalat ezután azonnali hatállyal felfüggesztette valamennyi járatát. A döntést azzal indokolták, hogy nem sikerült áthidaló finanszírozást találni a vállalat működésének fenntartására.


KAPCSOLÓDÓ HANG:
Baranovszky György, a Fogyasztóvédelmi Egyesületek Országos Szövetségének elnöke
A böngészője nem támogatja a HTML5 lejátszást