Recesszió a magyar szórakoztató- és médiaipari piacon is

InfoRádió / MTI
2009. július 23. 06:14
Egy tanulmány szerint az idén akár 200 millió dollárral is csökkenhet a magyar szórakoztató- és médiaipari piac teljesítménye az elmúlt évi adatokhoz képest.

A PricewaterhouseCoopers közölte: a gazdasági válság miatt várható visszaesés ellenére a magyar internet szolgáltatás folyamatosan bővülhet, évente átlagosan 12 százalékkal. A tanácsadó cég szerint a teljes ágazat teljesítménye 4,3 milliárd dollár lehet 2009-ben Magyarországon.

A globális adatokat ismertetve a PricewaterhouseCoopers hangsúlyozta: hasonló tendencia várható világszerte is, de a szórakoztató- és médiaipari piacon belül jelentősen eltérnek az egyes szegmensek adatai. A videojátékok esetében prognosztizált 7,2 százalékos növekedés mellett 11,4 százalékkal eshet vissza a televíziós hirdetések piaca.