Megtévesztette a fogyasztókat az egyik utazásszervező, az Aeroviva Kft. - állapította meg a Gazdasági Versenyhivatal. Az iroda bírságot nem kapott, mert nagyszámú ajánlata közül csak egy volt megtévesztő. Mihálovits András, a GVH szóvivője elmondta: hasonló ügyben évente 10-15 panasz érkezik hozzájuk.
Jakuzzit és törökfürdőt hirdetett az egyik általa ajánlott szállodába az Aeroviva utazási iroda, ezzel azonban megtévesztette partnereit, mivel a hotelben nem voltak meg ezek a szolgáltatások - mondta az InfoRádióban a Gazdasági Versenyhivatal szóvivője.
Az utazási iroda számos ajánlata közül csak ez az egy volt megtévesztő, a GVH ezért bírságot nem szabott ki.
Mihálovits András rámutatott azonban arra, hogy az utazás során felmerülő panaszokat már nem a versenyhivatal, hanem a fogyasztóvédelmi hatóság felügyeli.
Hanganyag: Kaputa Júlia
KAPCSOLÓDÓ HANG:
Hanganyag