A magyarok többsége, ha tehetné Gucci termékeket vásárolna a luxusmárkák kínálatából. Ezen nem kell csodálkozni, hiszen az egész világon ez a legkedveltebb álommárka - derült ki a Nielsen globális felméréséből.
A legtöbb ember szerint a luxuscikkek trendi életvitelt kölcsönöznek használójuknak.
Magyarországon a drága márkák termékei közül a legtöbben a Diesel, a Calvin Klein és a Gucci termékeit részesítik előnyben, hiszen ezek között vannak olyan termékek - pólók, parfümök - amelyeket a legtöbb ember meg tud venni magának.
Ez némileg eltér a világban tapasztalt trendtől - mondta az InfoRádióban a piackutató regionális marketingigazgatója. Világszerte szintén kedvelt a Calvil Klein, de a Ralph Lauren iránt is sokan érdeklődnek.
Boda Krisztián elmondat azt is: ha a pénz nem lenne akadály, akkor Magyarországon a legtöbben Gucci termékekre költenének.
Hanganyag: Panulin Ildikó
KAPCSOLÓDÓ HANG:
Hanganyag