Ha tehetnénk, Guccit vennénk

Infostart
2008. július 1. 15:16
A magyarok többsége, ha tehetné Gucci termékeket vásárolna a luxusmárkák kínálatából. Ezen nem kell csodálkozni, hiszen az egész világon ez a legkedveltebb álommárka - derült ki a Nielsen globális felméréséből.

A legtöbb ember szerint a luxuscikkek trendi életvitelt kölcsönöznek használójuknak.

Magyarországon a drága márkák termékei közül a legtöbben a Diesel, a Calvin Klein és a Gucci termékeit részesítik előnyben, hiszen ezek között vannak olyan termékek - pólók, parfümök - amelyeket a legtöbb ember meg tud venni magának.

Ez némileg eltér a világban tapasztalt trendtől - mondta az InfoRádióban a piackutató regionális marketingigazgatója. Világszerte szintén kedvelt a Calvil Klein, de a Ralph Lauren iránt is sokan érdeklődnek.

Boda Krisztián elmondat azt is: ha a pénz nem lenne akadály, akkor Magyarországon a legtöbben Gucci termékekre költenének.

Hanganyag: Panulin Ildikó


KAPCSOLÓDÓ HANG:
Hanganyag
A böngészője nem támogatja a HTML5 lejátszást