Utáljuk a webes ügyintézést, de még a bankautomatákat is

Infostart
2007. október 19. 05:10
A magyar internetezők ritkán használják a bankügyeik intézésére a világhálót, és a pénzkiadó automatákat is a nemzetközi átlagnál ritkábban veszik igénybe. A többi mellett ezt állapítja meg a AC Nielsen 46 országban végzett online kutatása.

Szalóky Tóth Judit, a cég ügyvezető igazgatója az InfoRádióban elmondta: a világhálót rendszeresen használóknak mindössze 48 százaléka használja a webet átutalásra vagy más bankügyek intézésére.

Az átlag világszerte 70 százalék, és Európában is csak Görögországot és Oroszországot előzzük meg.

Ez más banki tevékenységre is igaz, a telefonos ügyintézést, de még a bankfiókon keresztül történő kapcsolattartást is ritkábban használják a magyarok, mint mások.

Ennek ellenére az emberek kötődnek a pénzintézetükhöz. A megkérdezettek fele lojális volt bankjával, további egyharmada pedig nagyon pozitívnak értékelte az intézménnyel való viszonyát.

Hanganyag: Kaputa Júlia


KAPCSOLÓDÓ HANG:
Hanganyag
A böngészője nem támogatja a HTML5 lejátszást