Érdemes panaszkodni

Infostart
2007. október 4. 16:02
Évről évre emelkedik a Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyeletéhez érkező lakossági panaszok száma. A legtöbben a banki hitelezésre és a folyószámla-ügyintézésre panaszkodnak.

Az idei év második negyedévében 1350 írásos panaszt kapott a felügyelet - mondta el az InfoRádióban Binder István szóvivő. Ez a két évvel ezelőtti azonos időszakhoz képest csaknem 80 százalékos növekedést jelent.

Bár a legtöbb panasz még mindig a bankok ellen érkezik, a növekedés a biztosítók elleni panaszok számában a legnagyobb. Idén több mint 40 százalékkal többen panaszolták be biztosítójukat, mint tavaly.

Jelentős részük ezt nem is bánta meg, hiszen a biztosító társaságok munkáját bepanaszolók fele elérte a célját, azaz kifogásukat részben vagy egészben megalapozottnak találta a PSZÁF. A szám a bankok elleni panaszok esetében 20-25 százalék, a magánnyugdíj-pénztárak esetében pedig 10 százalék.

Hanganyag: Kaputa Júlia


KAPCSOLÓDÓ HANG:
Hanganyag
A böngészője nem támogatja a HTML5 lejátszást