Nem vár bocsánatkérést a MOL az OMV-től

Infostart
2007. szeptember 20. 18:52
A MOL megtévesztőnek és etikátlannak tartja az OMV nemrég Magyarországon megjelent újsághirdetését, amely azt sugallja, hogy a két cég között együttműködés lenne kialakulóban.

Az OMV megtévesztő hirdetése azt sugallja a két cég ügyeiben kevésbé tájékozott olvasók számára, hogy már alakul valamiféle együttműködés közöttük - mondta az InfoRádiónak a MOL-csoport kommunikációs igazgatója.

Ferencz I. Szabolcs hozzátette: a hirdetés etikátlan is, mert az osztrák cég a MOL nevét használja fel a vállalat megkérdezése nélkül.

A MOL jelezte a Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyeletének, illetve a Gazdasági Verseyhivatalnak, hogy a reklám által sugalltakkal ellentétben a két cég között nincsen semmiféle párbeszéd - közölte a kommunikációs igazgató.

"Mi tökéletesen megelégszünk azzal, hogyha ezzel az etikátlan és megtévesztő magatartásmóddal felhagynak" - reagált Ferencz I. Szabolcs arra a kérdésre, hogy várnak-e bocsánatkérést a hirdetés miatt osztrák versenytársuktól.

Hanganyag: Albert Dénes


KAPCSOLÓDÓ HANG:
Hanganyag
A böngészője nem támogatja a HTML5 lejátszást