Modernizálták az APEH budapesti Contact Centerét

Infostart
2007. szeptember 18. 17:15
Szeptember közepétől modernebb eszközökkel felszerelve, új helyszínen fogadják és kezelik az ügyfelek megkereséseit az adóhivatal budapesti Contact Centerének munkatársai - mondta el az InfoRádiónak az APEH elnöke. Szikora János hozzátette: a legtöbb kérdés az elektronikus adatszolgáltatással kapcsolatban érkezik az ügyfélszolgálatokhoz.

Szeptember közepétől modernebb eszközökkel felszerelve, új helyszínen fogadják és kezelik az ügyfelek megkereséseit az adóhivatal budapesti Contact Centerének munkatársai - közölte Szikora János.

Az APEH elnöke hangsúlyozta, hogy az egységes országos hálózatot alkotó hét regionális központban 225 munkatárs fogadja az adófizetők kérdéseit.

Idén már több mint 500 ezer kérdésre válaszoltak az APEH munkatársai, nyáron naponta átlagosan 2 ezer, a bevallási időszakban napi több mint 3 ezer kérdés érkezik, a februári csúcsidőszakban pedig napi 11 ezerre is volt példa - tette hozzá Szikora János.

Az adóhivatal elnöke közölte: bevallási időszakban 50-100 hívást fogadnak naponta, egy adózóra 4-10 perc jut. A Contact Centerek telefonszáma helyi tarifával hívható. E-mail-ben és levélben is lehet kérdezni az APEH munkatársaitól.

A legtöbb kérdés az elektronikus bevallás és szabályozás, valamint az szja és a tb kapcsán érkezett - mondta el Szikora János.

Hanganyag: Kaputa Júlia


KAPCSOLÓDÓ HANG:
Hanganyag
A böngészője nem támogatja a HTML5 lejátszást