A mobilszolgáltatókkal a legelégedettebbek a fogyasztók

Infostart
2007. augusztus 2. 15:45
A mobilszolgáltatókkal a leginkább elégedettek, a kábeltévé- és internetszolgáltatókkal viszont a legkevésbé elégedettek a fogyasztók - derült ki a Nemzeti Hírközlési Hatóság minőségi vizsgálatából. Márton György, a hatóság szóvivője kiemelte, hogy a minőséggel és a számlázási rendszerrel van a legtöbb probléma.

A minőségi vizsgálatok alapján a mobilszolgáltatók szolgáltatásai a legjobbak, ugyanis őket éri a legkevesebb panasz, itt a legnagyobb rendelkezésre állás, és a leggyorsabb a panaszok kivizsgálása - mondta a Nemzeti Hírközlési Hatóság szóvivője.

Márton György közölte, hogy a legtöbb panasz a kábeltévé- és internetszolgáltatókat éri.

A problémák leggyakrabban a minőséggel és számlázási rendszerrel vannak - fejtette ki a hatóság szóvivője.

A mobilszolgáltatóknál gyakori, hogy egy területen nem működik a rendszer, de ezeket a hibákat gyorsan, néhány órán belül elhárítják - emelte ki Márton György.

A Nemzeti Hírközlési Hatóság vizsgálata szerint a különböző szolgáltatások rendelkezésre állását tekintve 99,61 százalékkal a mobil vezet, a második 99,09 százalékkal a vezetékes telefon, majd 97,82 százalékkal a kábeltévé és 97,55 százalékkal az internet következik - mondta.

Hanganyag: Koncz Anita


KAPCSOLÓDÓ HANG:
Hanganyag
A böngészője nem támogatja a HTML5 lejátszást