A GPS technológia már a reklámszakmába is betört

Infostart
2007. június 20. 17:33
A reklámpiacon eddig szinte külön iparág volt annak felmérése, hogy mennyire tekinthető hatékony hirdetési felületnek egy közterületi plakát. A jövőben azonban mindezt egy GPS-es, lézeres műszer segíti.

A közterületi plakát értékét több tényező határozza meg - mondta el az InfoRádióban a Szonda Ipsos vezérigazgatója. A saját értékét az adja, hogy hova van kitéve, mennyire látható, van-e előtte valami.

A második szempont meghatározásakor a közlekedési szokásokat mérik fel a helyszínen, azaz azt, hogy pontosan hányan, és kik láthatják a kihelyezett reklámot - közölte Sterk Péter.

Eddig a hirdetési felület saját értékét csak szubjektív eszközökkel tudták meghatározni.

Most azonban egy GPS-el ellátott lézeres eszköz segítségével igen pontos képet adhatnak minderről azon paraméterek alapján, hogy milyen magasan van a tábla, vagy hogy milyen szögben áll az úthoz képest.

Minderről részleteket az InfoRádió Kreatív című magazinjában hallhatnak.

Hanganyag: Mong Attila


KAPCSOLÓDÓ HANG:
Hanganyag
A böngészője nem támogatja a HTML5 lejátszást