Bírósághoz fordul a Pannon a versenyhivatal döntése miatt

Infostart
2007. június 8. 14:13
A Pannon mobilszolgáltató nem ért egyet a Gazdasági Versenyhivatal döntésével, mellyel húsz millió forint bírságot szabott ki a mobilszolgáltatóra, ezért bírósághoz fordul.

Bíróságon támadja meg a Pannon mobilszolgáltató a Gazdasági Versenyhivatal döntését, mellyel húsz millió forintra bírságolta a vállalatot, azt állítva, hogy az 2006. évi kommunikációs kampányaiban megtévesztette a fogyasztókat.

"A Pannon működése során a legmagasabb szintű üzleti etikai normákat alkalmazza, fő alapelvünk, hogy ügyfeleink igényét a legnagyobb versenyhelyzetben is kizárólag tisztességes magatartással és a legnagyobb szakmai felkészültséggel lehet kiszolgálni. Kommunikációnk is ezen a felelős gondolkodásmódon alapszik" - mondta Ove Fredheim, a Pannon vezérigazgatója.

A Gazdasági Versenyhivatal csütörtöki közleménye szerint a Pannon mobilszolgáltató többször nem, vagy nem megfelelő módon adott tájékoztatást arról, hogy a reklámokban szereplő árak feltétele a hűségnyilatkozat aláírása.

A fogyasztók megtévesztésének minősült az is, hogy a Pannon GSM a részletre vásárolható készülékeknél nem közölte, hogy a hirdetett ár csak kezdőrészlet, így a vevőnek azon felül további kifizetéseket is vállalnia kell.