A Toyota titka, amellyel az élre került

Infostart
2007. április 25. 13:04
Közel nyolc évtized után először nem a General Motors adta el a legtöbb autót az év első három hónapjában, az amerikai autóóriást a Toyota előzte meg. Az Autó-Motor és az Auto Bild főszerkesztője szerint a tavalyi adatok alapján számítani lehetett a trónfosztásra.

Szabó Róbert kiemelte, hogy ebben az összevetésben nem egy-egy márkáról lehet beszélni, hiszen mind a Toyota, mind a General Motors számos márkát ölel fel.

A szakember szerint a Toyota egyik titka a megbízhatóság, a másik pedig innovációs offenzívája, amely elsősorban a hibrid technológiában mutatkozott meg.

A Lexus hibrid modelljei nagyon kelendők az Egyesült Államokban azok körében, akik fontosnak tartják a környezet védelmét - tette hozzá az autós magazinok főszerkesztője.

A szakértő fontosnak tartja, hogy a Toyota elleste azokat a recepteket, hogyan alkalmazkodjon egy autógyártó egy idegen piachoz.

Ennek sikerét mutatja, hogy a cég bár gyárt autókat az Egyesült Államokban, így sem tudja teljesíteni a hatalmas amerikai igényeket.

Szabó Róbert megemlítette azt is, hogy az egymást követő Toyota Corolla-generációkból világszerte mintegy 32 millió darabot értékesítettek.

A legyártott autók számát tekintve ugyan továbbra is a General Motors vezet, de ezeket el is kell adni - jegyezte meg az Autó-Motor és az Auto Bild főszerkesztője.


KAPCSOLÓDÓ HANG:
Hanganyag
A böngészője nem támogatja a HTML5 lejátszást