Bújtatott reklám az iskolában?

Infostart
2006. október 18. 07:06
Szakmai vitára hívta Kóka János gazdasági minisztert az egyik pénzügyi ismeretterjesztéssel is foglalkozó könyvkiadó tulajdonosa.

Doubravszky György szerint tőzsdei oktatásnak, és nem általános pénzügyi ismereteknek kellene nevezni azt a tantárgyat, amit ez évtől kezdtek el oktatni több ezer diáknak. A programot 55 millió forinttal támogatja a GKM.

Doubravszky György az InfoRádióban azt mondta: a diákok pénzügyi alapismeretek tantárgy alatt tőzsdei ismereteket tanulnak. Ezzel szerinte egyrészt az a probléma, hogy úgy tanulják a tantárgy csúcsát, és legnehezebb részét, hogy nincs meg hozzá a kellő alapjuk.

A Bagolyvár Kiadó tulajdonosa szerint ez bújtatott reklám, a diákokat minden előzetes ismeretek nélkül arra ösztönzik, hogy megtakarításaikat a tőzsdén fektessék be. Doubravszky György ezért választ vár arra: mindezt miért támogatja a gazdasági tárca.


KAPCSOLÓDÓ HANG:
Hanganyag
A böngészője nem támogatja a HTML5 lejátszást