A hitelfelvevők többsége nem érti a saját szerződését

Infostart
2006. május 30. 13:35
A legtöbb banki hitellel kapcsolatos probléma a figyelmetlenségből ered. A szolgáltatást igénybe vevők nem tájékozódnak körültekintően a szerződési feltételekről.

Egy új, ingyenes kiadvány megpróbálja megtanítani a vásárlókat arra, hogy egy befektetésnél, hitelfelvételnél, szerződéskötésnél mire kell odafigyelni.

Ezer hitellel kapcsolatos problémából 900 azért merül fel, mert az igénylő nem érti, mit tartalmaz a szerződése - mondta az InfoRádióban a magazin főszerkesztője.

A Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyeletével, valamint a fogyasztóvédőkkel együttműködve készült kiadvány abban segít, hogy ha egy ügyfél belép egy bankba, értse, hogy ott mit mondanak neki - közölte Dankó Szabolcs.


KAPCSOLÓDÓ HANG:
Hanganyag
A böngészője nem támogatja a HTML5 lejátszást