eur:
394.24
usd:
369.95
bux:
65045.06
2024. április 20. szombat Tivadar

Eladták a Budapesti Szabadkikötőt

Az Erdért-Multicont konzorcium veheti meg a Budapesti Szabadkikötő Logisztikai Zrt. 99 százaléknyi részvénycsomagját.

Az Állami Privatizációs és Vagyonkezelő igazgatósága három érvényes ajánlat közül választotta ki a nyertest, amely öt milliárd forintos árat kínált.

Az ÁPV Rt. a harmadik privatizációs pályázaton hozta meg a döntést. Az előző, februárban lezárult eredménytelen pályázaton három milliárd forint volt a legmagasabb ajánlat.

A 355 millió forint jegyzett és 477 millió forint saját tőkéjű Budapesti Szabadkikötő Logisztikai Zrt. rendelkezik a Csepeli Szabadkikötő 75 évre szóló üzemeltetési jogával, valamint 75 évre haszonélvezeti joga van a földterületekre, az azon álló felépítményekre és infrastruktúrára.

A társasághoz 45 hektárnyi kikötői vízfelület és 38 hektárnyi fejleszthető ingatlanterület tartozik, de ezek az infrastruktúrával együtt tartós állami tulajdonban maradnak.

Címlapról ajánljuk
Kiderült, hány magyar dolgozik külföldön – és az is, mivel lehetne őket hazacsábítani

Kiderült, hány magyar dolgozik külföldön – és az is, mivel lehetne őket hazacsábítani

A magyarok főképpen a külföldön elérhető magasabb fizetés, az itthoni bizonytalanabb, kiszámíthatatlanabb jövő, valamint a "klíma" miatt vándorolnak ki valamelyik nyugat-európai országba – ez derült ki az Egyensúly Intézet felméréséből, amelyből javaslatcsomag is készült az intézet és a Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége összefogásából. Az InfoRádió Kozák Ákost és Gazsi Attilát kérdezte.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.04.22. hétfő, 18:00
Dobrowiecki Péter Lengyelország-szakértő, az MCC Magyar-Német Intézet kutatási vezetője
Mitrovits Miklós történész, Lengyelország-szakértő
EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×