A csokitojás leelőzte a nyulat

Infostart
2006. április 13. 11:53
Egyre több édességet vásárolunk a húsvéti ünnepek táján. Ilyenkor a boltok is akciókat hirdetnek, ezért sokan már jóval az ünnepek előtt megeszik az édességeket, majd újat vesznek. Az elmúlt években a csokitojás "lenyomta" a nyuszikat.

Az ACNielsen piackutató cég kommunikációs tanácsadója az InfoRádióban azt mondta: a magyar lakosság egyre többet költ a húsvéti ajándékokra.

Tavaly majdnem 2 milliárd forintot hagytak a boltokban az emberek ebben az időszakban. A legtöbb pénzt édességre szánják az emberek.

Bajor Ernő szerint az is elképzelhető, hogy az akciók hatására sokan jóval az ünnep előtt megveszik az édességeket, de azok húsvétra el is fogynak, így új adagot kell vásárolniuk.

Elmondta azt is: míg három éve a nyúl vezette a húsvéti édességek eladási listáját, két éve a tojás átvette az első helyet.


KAPCSOLÓDÓ HANG:
Hanganyag
A böngészője nem támogatja a HTML5 lejátszást