eur:
394.44
usd:
365.25
bux:
65557.21
2024. március 28. csütörtök Gedeon, Johanna

Cégenként 25 millió forintot pr-re

A kétszáz legnagyobb magyarországi cég 59 százaléka 2005-ben átlagosan kevesebb mint 25 millió forintot költött klasszikus public relations (pr) tevékenységre, azaz a sajtókapcsolatok kezelésére és a sajtómegjelenések menedzselésére - közölte a Lenhardt & Weichinger Communications pénteken.

A kutatást a cég megbízásából a BellResearch végezte. A megkérdezettek részben a Figyelő TOP 200 vállalati listáján szerepelnek, részben a közvéleménykutató cég saját vállalati adatbázisából kerültek ki.

A felmérés szerint a cégek 40 százalékánál nincs belső pr csapat és pr ügynökséget sem bíznak meg, hanem az egyéb területeken dolgozók feladatkörébe integrálják e feladatokat.

A kutatás során minden második megkérdezett vezető vélte úgy, hogy a jelenlegi pr kiadásoknál többre lenne szükség a kitűzött célok elérése érdekében, ugyanakkor a következő egy évben kétharmaduknál nem változnak az erre fordított kiadások, 3 éven belül pedig a megkérdezettek harmadánál lehet számítani a pr büdzsé növekedésére.

Címlapról ajánljuk
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.03.28. csütörtök, 18:00
Havasi Katalin
a Házi Gyermekorvosok Egyesületének elnöke
EZT OLVASTA MÁR?
×
2024. március 28. 10:22
×
×
×
×