Galambos Viktor, a Magyar Telekom sajtófőnöke az MTI-nek elmondta, hogy megítélésünk szerint a Magyar Telekom nem követett el jogsértést, ezért a Gazdasági Versenyhivatal döntését bíróságon támadják meg.
A GVH közlemény szerint a Magyar Telekom Rt. 2005. június 9-én vezette be "Favorit" és "Favorit Plusz" elnevezésű díjcsomagjait, melyeknél a helyi és helyközi I. hívásirányok esetében, illetve a helyi, a helyközi I., a helyközi II. és a belföldi távolsági hívásirányok esetében délután 16 órától másnap délelőtt 10 óráig, illetőleg hétvégén egész nap nincs kapcsolási és percdíj a T-Com hálózatában.
A reklámkampány egyik legmarkánsabb fogyasztóknak szóló üzenete az volt, hogy a "Favorit" díjcsomagok ingyenes telefonálási lehetőséget biztosítanak, miközben a hivatal megállapította, hogy az "ingyenes" telefonálás lehetőségéhez a fogyasztó nem ellenszolgáltatás nélkül jut.
A versenytanács határozata szerint a reklámok másik üzenete az volt, hogy a "Favorit" díjcsomagok napi 18 óra ingyen beszélgetést tartalmaznak, a fogyasztók számára ugyanakkor a reklámüzenethez képest korlátot jelent az, hogy ez az "ingyenesség" a beszélgetések 60. percéig, összesen havi 100 óra erejéig érvényes, azaz nem garantált, hogy a fogyasztó minden nap igénybe tudja venni a 18 óra "ingyenes lehetőséget."
A reklámok azon állítása sem volt helytálló, amely szerint a "Favorit" díjcsomagok esetén "rövidebb a csúcsidő", mivel ez a kijelentés kizárólag a kedvezményezett hívásirányokba igaz.
A Versenytanács megállapította továbbá azt is, hogy a Magyar Telekom Rt. nem a versenyjogi követelményeknek megfelelően hasonlította össze a "Favorit" díjcsomagokat más telefonszolgáltatók szolgáltatásaival.