Nyitókép: Pexels.com

Reklámokat és elbocsátást is bejelentett a Netflix

Infostart
2022. június 25. 09:43
Újabb ügyfélkör felé nyitna a streamingszolgálató.

Az előző negyedévben 200 ezer előfizetőt veszített a Netflix, tíz év alatt először csökkent a felhasználók száma. A streamingszolgáltató több mindent bevet, hogy a tendencia hatásait csökkentse vagy visszafordítsa.

Ted Sarandos társ-vezérigazgató egy reklámfesztiválon hivatalosan is bejelentette, hogy bevezetnek egy olcsóbb, de reklámokat is tartalmazó előfizetési csomagot. Úgy látja, eddig azokra nem számítottak, akik szerint a szolgáltatás drága, de nem zavarják őket a reklámokat, ez az ügyfélkör jelentős lehet. A cég már tárgyalásokat folytat potenciális reklámértékesítő partnerekkel.

A Netflix májusban 150 embert bocsátott el, és a következő hullámban 300 embernek mondanak fel – írja a Reuters. Ez az állomány 4 százaléka, a lépést pedig a költségek csökkentése indokolja.