Az áruházlánc a nemzetközi kibertámadás nyomán közölte: munkatársaik nagy erőkkel dolgoznak a támadás következményeinek mielőbbi elhárításán.
A webáruház újraindításáig a MediaMarkt az áruházakban tudja kiszolgálni a vásárlókat, de
a kibertámadás okozta technikai kihívások miatt az áruházakban elérhető szolgáltatások is érintettek, erről bővebb felvilágosítást az áruházak tudnak adni.
Az online és a fizikai áruházakban vásárolt termékek indokolt esetben történő visszavétele az áruházakban továbbra is lehetséges, azzal, hogy a vételárat a kibertámadás következményeinek elhárítása után tudja a cég a vásárlóinak visszafizetni. Amint a rendszerek megfelelően működnek, visszatér a normál vevőszolgálati folyamat.
A kibertámadás érintette a rendelésfeldolgozó rendszereket is. Emiatt a támadást megelőzően rögzített és visszaigazolt megrendelések feldolgozásában is késedelemmel kell számolni. Amint a kiszolgáló rendszerek újra működnek, minden érintett vevő elektronikus üzenetben kap tájékoztatást a várható szállítási időpontról.
Amint a szolgáltatások helyreállnak, a MediaMarkt Magyarország azonnal tájékoztatja a nyilvánosságot, vizsgálati okokból jelenleg nem tudnak további tájékoztatást adni - közölték.