A közlemény szerint lesznek még utómunkálatok. A talajvízszivárgás megszüntetése után szerda hajnalban már sebességkorlátozás nélkül indulhattak el és közlekedhettek a metrószerelvények.
A DBR még vizsgálja, mi okozhatta a műszaki problémát. A 4-es metró alagútfúró pajzsai várhatóan másfél hónap múlva haladnak majd el a felüljáró alatt, a műszaki probléma az előkészítő munkálatok során történt.
Közölték, az átmeneti fennakadás nincs hatással a metróépítésre.
Emlékeztettek arra, hogy a VIII. kerületi Baross térnél, a Rottenbiller úti felüljáró pillérének megerősítése közben a 4-es metró alagútját építő Bamco egyik alvállalkozója sértette meg kedden a 2-es metró egyik alagútjának falát.
A munkálatokat azonnal leállította a DBR illetékes mérnöke. Az alagút oldalsó falán keletkezett 10x10 centiméteres rés nem okozott vészhelyzetet, nem volt szükség a metró forgalmának leállítására, de a vizsgálatok idejére sebességkorlátozást rendeltek el a szakemberek az érintett vonalszakaszon.
Fontos üzentet küldött a lakosságnak az Államkincstár