A következő hónapban dobják piacra azt a dezodort, amely a gyártó ígérete szerint csökkenti a hónaljszőr növését. Az Unilever a Dove és a Sure sorozathoz fejlesztette ki új termékét.
A vállalat kutatói három évet töltöttek azzal, hogy kifejlesszék a szőrzetnövekedés csökkenését előidéző hatást.
Murray Bisschop, az Unilever e termékcsoportjáért felelős menedzser úgy nyilatkozott a The Grocer divatmagazinnak: örülnek, hogy új szegmenst nyithatnak a dezodorpiacon. Megjegyezte, a dezodor természetes összetevőket tartalmaz. Mint mondta, a cégnek különösen fontos, hogy ne dobjon piacra semmi olyat, ami potenciálisan veszélyes.
A termék nem helyettesíti a gyantázást, az újranövő szőrzet okozta irritációt viszont megelőzi.
A termék piacra dobásától tízmillió font bevételt várnak 2009-ben, ugyanakkor úgy számolnak, a hagyományos Sure és Dove dezodorok forgalma egyharmadára fog visszaesni az új termék miatt.