Már túl vagyunk néhány meleg hétvégén, a nagyobb üzletekbe már megérkezett az idei nyári kollekció. A kirakatok azonban egészen más képet mutatnak, mint amilyet a kifutók.
A kép épp ellentétes azzal, amit a divatdiktátorok jósoltak. Az idei szoknyák olyan hosszúak, hogy szinte fel lehet törölni velük a padlót. Hogyan történhetett mindez? Hogy került a hosszúszoknya az előtérbe, miközben a tervezők nem ezt diktálták? Úgy, hogy a kreátorok egyszerűen tévedtek.
A legtöbb áruházlánc és ruhagyár úgy gondolja, hogy az extra rövid szoknya csak a kifutón mutat jól, a piszkafa lábú modelleken. Az utcákon azonban nem ilyen nők szaladgálnak, az átlagembernek pedig jobban áll a hosszú, mint a rövid. Éppen ezért szívesebben veszik meg azokat.
Nem ez az első alkalom, hogy a divatcégek nem követik a leghíresebb tervezők által kiszabott divatot. A vásárlóknak a fémbevonatú lábszárvédő és a turbán sem kell.
Az üzletek szerint attól nem kell tartani, hogy a minik lekerülnének a polcokról, vagy ódivatúnak kellene éreznie magát annak, aki rövid szoknyát hord.
Egyszerűen arról van szó, hogy a miniszoknya csak a vékony lányoknak, és főleg a tinédzsereknek áll jól. A vásárlók nagy részét azonban nem ők teszik ki.