Kilencszáz millióan már látták, nézze meg Ön is!

Infostart
2006. november 27. 08:24
Játéknak indult, egy iskolás fénykardot utánzó bemutatójának, amit viccből filmeztek le, ám mára az internet egyik sikertörténete lett belőle. Ghyslain Raza, azaz a Star Wars Kölyök produkcióját mára több mint 900 millióan látták, amivel minden idők legnézettebb videója lett.

Az internet - és főleg a YouTube-hoz hasonló videómegosztó helyek - elterjedése és népszerűsége hihetetlen sikertörténeteket eredményez. Az egyik ilyen Ghyslain Raza nevéhez fűződik.

A 15 éves kanadai iskolás fénykardos bemutatója döbbenetes siker lett. Mostanáig 900 millióan nézték meg a felvételt, ami önmagában is hihetetlenül magas szám, ám az arányokat jól érzékelteti, hogy Paris Hilton hírhedt szexvideója, a One Night in Paris 400 millió kattintással csak a harmadik.

Kattintson és nézze meg a videót!

Más kérdés, hogy Ghyslain Raza nem túl boldog a személyét övező kultstátusztól. Ennek egyik biztos jele, hogy a tinédzser 140 ezer fontra (53 millió forintra) pereli a videót feltöltő osztálytársait.

A televíziós társaságok, amelyek folyamatosan veszítik el nézőközönségüket a nettel folytatott versenyben, egyre több programot szentelnek a jelenségnek. Az egyik ilyen műsor által felkért ügynökség például megállapította, hogy Raza klipjét eddig 900 millióan nézték meg, vagy forwardolták.

A lista második helyén található, 700 milliós nézettséggel büszkélkedő Numa Numa egy new jersey-i tinédzsert mutat be, aki egy román popdalra tátog. Csak a harmadik helyre fért fel Paris Hilton hírhedt szexvideója, a One Night in Paris, amelyet 400 millió alkalommal forwardoltak.