Az oldal létrehozása az Egyházak Hirdetési Hálózata nevű csoport kampányának része, amellyel a karácsonyhoz közeledve a fiatalok körében akarnak vitát provokálni Jézusról.
Az oldalon látható egy söröspohárról készült kép, a poháron sörhabból Jézus arca rajzolódik ki, mellette pedig a kérdés: hol találod meg őt?
"Igen, talán arrogáns lépés az oldal létrehozása, de ez egy próbálkozás. Reméljük, Isten a megfelelő irányba terel majd minket - kommentálta a kezdeményezést az Egyházak Hirdetési Hálózatának egyik tagja.
Simon Jenkins hozzátette: a MySpace kulturális jelentősége hatalmas. A fiatalok itt veszik fel a kapcsolatot egymással, nekik pedig el kell jutniuk a hallgatósághoz.
A kezdeményező közösség - amelynek tagjai között megtalálhatók az Üdvhadsereg, a metodista és az anglikán egyház tagjai - visszautasította, hogy a kép italozásra bátorítana.
A csoport már korábban is meghökkentő kezdeményezésekkel hívta fel magára a figyelmet: ábrázolták már Jézust Che Guevara-ként, az Utolsó vacsorát pedig multinacionális cégek vezetőinek találkozójaként jelenítették meg, ahol Júdás a Microsoftot képviselte.