A felmérés, amelyet a Google készíttetett, azt állapította meg, hogy az emberek szabadidejükben szívesebben kalandoznak a hálón, minthogy tévéznének, jóllehet a televízió kábelen vagy műholdon keresztül minden eddiginél nagyobb választékot kínál.
Nagy-Britannia esős éghajlatú ország, lakói hajlamosak naponta több órányi tévénézésre, már szó is született az ilyesfajta britek jellemzésére, amely szerint ők a "szófa krumplik" (couch potatoes).
Most az derült ki, hogy az átlagos brit napi 148 percet tévézik, azaz évi 37 napot tölt ezzel a szórakozással, viszont újabban ennél is többet, átlag napi 164 percet internetezik, ami évi 41 napnak felel meg.
Az internetes statisztika tavaly ugrott meg, és főként a 16-tól 24 évesig terjedő korcsoportban. A férfiak többet interneteznek, mint a nők.
A rádiózás kevésbé érintett az internetezés fellendülése miatt, hiszen rádiót hallgatni autóban, borotválkozás vagy munka közben is lehet.
A tévé-adókat azonban elégondolkodtatta a kimutatás. A hét elején próbálta ki először mind a BBC, mind a legnagyobb brit kereskedelmi tévé, az ITV, hogy teljes napi műsorát sugározza az interneten is.
Az adás egyelőre csak rossz minőségben fogható az interneten, és csak kétszázezer néző számára. A világhálón fogható a tíz országos BBC rádióadás is.